REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SUNDAYSELECTION.PL

1.    Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o:

a.    Danych Klienta rozumie się imię i nazwisko w przypadku osoby fizycznej lub nazwę w przypadku osoby prawnej albo jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, a także adres, numer telefonu oraz formę płatności i sposób dostawy a w przypadku deklaracji Klienta otrzymania faktury VAT również dane niezbędne do jej wystawienia.

b.    Dniach roboczych rozumie się dni tygodnia od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

c.    Dostawie rozumie się czynność faktyczna polegająca na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Produktu zgodnego z zamówieniem Klienta,

d.    Dostawcy rozumie się podmiot za pośrednictwem, którego Sprzedawca dostarcza Klientowi Produkt zgodny z zamówieniem Klienta:

–        firma kurierska,

–        operator skrytek pocztowych,

e.    Kliencie rozumie się osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osobę prawną,  jednostkę organizacyjną niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, a której zachowanie ujawnia w sposób dostateczny wolę nawiązania, ukształtowania treści, zmiany lub rozwiązania stosunku prawnego między nią, a Sprzedawcą, w tym przez podejmowanie czynności zamierzających do złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym;

f.     Konsumencie rozumie się Klienta będącego osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą:

–        dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, lub

–        zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy treści tej umowy stanowi, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,

g.    Koncie klienta rozumie się osobisty i wyodrębniony dla każdego Klienta panel na stronie Sklepu Internetowego, utworzony na rzecz Klienta przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez niego Rejestracji,

h.    Logowaniu rozumie się wielokrotną czynność polegająca na wpisaniu podczas procesu Rejestracji ciągu znaków alfabetycznych i numerowych (e-mail), niezbędna do uzyskania dostępu do konta Klienta. Login ustalany jest samodzielnie przez Klienta podczas procesu Rejestracji;

i.      Personalizacji rozumie się dopasowanie rzeczy będącą oferowaną przez Sprzedawcę w ramach sprzedaży detalicznej, do zindywidualizowanych potrzeb Klienta, przez dokonanie w niej zmian, według specyfikacji Klienta,

j.      Produkcie rozumie się rzecz ruchomą będącą oferowaną przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Sklepu Internetowego, do sprzedaży detalicznej rozumianej jako każdy rodzaj wprowadzenia na rynek towaru, w tym w co najmniej jednym państwie członkowskim, jako identycznego z towarem wprowadzonym na rynki w innych państwach, które nie różnią się w sposób istotny swym składem lub właściwościami, chyba że przemawiają za tym uzasadnione i obiektywne czynniki, zwany również „Towarem”;

k.    Regulaminie– niniejszy dokument określający zasady dokonywania transakcji
w sklepie internetowym SUNDAYSELECTION działającym pod adresem https://sundayselection.pl/

l.      Rejestracji -rozumie się jednorazową czynność, polegającą na założeniu przez Klienta konta, dokonaną z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez Sprzedawcę na stronie Sklepu Internetowego;

m.  Sklepie Internetowym rozumie się ogólnodostępny serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://sundayselection.pl/, za pośrednictwem którego, Klient może kupić Produkt od Sprzedawcy,

n.    Sprzedawcy rozumie się: ELŻBIETA BARTOSZCZE z siedzibą w Lublinie, przy ul. Droga Męczenników Majdanka 53/86, 20-325 Lublin, NIP: 9461356171 ;

o.    Trwałym nośniku rozumie się materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;

p.    Stronie rozumie się zarówno Sprzedawca jak i Klient;

q.    Użytkowniku rozumie się Klienta, który założył konto Klienta z wykorzystaniem panelu administracyjnego Sklepu Internetowego udostępnionego przez Sprzedawcę. Definicja Użytkownika nie jest tożsama z definicją użytkownika strony, którą posługuje się dokument Polityki Prywatności.

r.     Umowie sprzedaży/ Umowie rozumie się umowę sprzedaży Produktów zawieraną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość – w Sklepie Internetowym.

s.     Zamówieniu rozumie się oświadczenie woli Klienta, zawierające wolę kupna, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające rodzaj i liczbę Produktów wraz
z ceną oraz dane Klienta.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep Internetowy prowadzi Sprzedawca.
  2. Sklep Internetowy jest serwisem internetowym dający możliwość Klientowi wybierania
    i kupowania od Sprzedawcy produktów przez Internet
  3. Klient jest zobowiązany w szczególności do:
    1. nienaruszania postanowień Regulaminu, z wyjątkiem tych, które nie zostały mu dostarczone przed zawarciem umowy. Klient ma prawo żądać dostępu do tych postanowień w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie ich treści za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Sprzedawca.
    2. korzystania z usług oferowanych przez musi odbywać się w sposób, który nie zakłóca funkcjonowania Sklepu Internetowego. Klient zobowiązuje się do korzystania z określonego oprogramowania lub urządzeń, zgodnie z wytycznymi Sprzedawcy.;
    3. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, dobrymi obyczajami, a także postanowieniami Regulaminu oraz przyjętymi zwyczajami;
    4. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej, podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta;
    5. niedostarczania treści o charakterze bezprawnym;
    6. korzystania ze Sklepu Internetowego prowadzonego przez Sprzedawcę w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
    7. poszanowania dóbr osobistych innych Klientów i Sprzedawcy, w tym prawa do prywatności oraz wszelkich przysługujących im praw i wolności;
    8. poszanowania praw autorskich będących własnością Sprzedawcy lub osób trzecich poprzez użytkowania z treści umieszczonych na portalu Sklepu Internetowego wyłącznie do własnego użytku. W celu wykorzystywania treści chronionych w.w. prawami autorskimi Klient musi dostać wyraźną zgodę przez osobę upoważnioną;
    9. starannego zapoznania się z obowiązkami i prawami przysługującymi Klientowi, które determinują prawidłowe korzystanie ze Sklepu Internetowego, ze szczególnym zaznaczeniem zasad korzystania z Personalizacji.
  4. W celu skutecznego i bezproblemowego korzystania z portalu, na którym prowadzony jest Sklep Internetowy Klient z urządzenia elektronicznego, który spełnia minimalne wymagania techniczne poniższych aplikacji
    1. Microsoft Edge 102.0.1245.41,
    2. Firefox 101.0.1 (dowolny system operacyjny),
    3. Chrome 102.0.5005.115 (dowolny system operacyjny),
    4. Safari 15.4 (tylko Mac OS),
    5. Safari Mobile na iPada 2, iPada Mini, iPada z wyświetlaczem Retina (iOS 12 lub nowszy), do sklepu stacjonarnego,
    6. Safari Mobile dla iPhone’a 6 lub nowszego; iOS 12 lub nowszy, do mobilnej witryny sklepowej,
    7. Chrome Mobile 100.0.4896.60 (Android 4 lub nowszy) do mobilnej witryny sklepowej.
  5. Wyłączne prawa do treści, które są udostępniane w ramach usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie, nazwa Sklepu Internetowego (znak towarowy), wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej oraz przysługują Sprzedawcy lub podmiotom, z którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
  6. Informacje o Produktach zaprezentowane za pośrednictwem Sklepu Internetowego,
    w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy.

                                                                                                           REJESTRACJA

  1. Uprawnionym do składania Zamówień na Produkty znajdując się w ofercie Sklepu Internetowego są Klienci:
    1. posiadający Konto Klienta,
    2. nieposiadający Konta Klienta, a więc dokonujący zakupów z pominięciem procedur Rejestracji i Logowania.
  2. Status Użytkownika uzyskuje się po:
    1. prawidłowym wypełnieniu formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej Sklepu Internetowego oraz ustaleniu przez Klienta loginu i hasła,
    2. dokonaniu aktywacji konta poprzez kliknięcie w link wysłany za pośrednictwem wiadomości na adres e-mailowy Klienta podany podczas rejestracji konta.
  3. Login i hasło są poufne i służą jako dane uwierzytelniające. Podczas każdego kolejnego zamówienia, Klient korzysta z wcześniej ustalonego loginu i hasła. Po zalogowaniu się przy użyciu tych danych, Klient ma możliwość aktualizacji informacji podanych podczas Rejestracji.

WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW

  1. Przed złożeniem Zamówienia, Sprzedawca dostarcza Konsumentowi istotne informacje, które są niezbędne do podejmowania decyzji dotyczącej zawarcia Umowy. Te informacje wpływają na decyzję Konsumenta o zakupie Produktu i są niezbędne do dokonania wyboru. Istotne informacje obejmują:
    1. główne cechy Produktu,
    2. dane kontaktowe Sprzedawcy, w tym nazwę, siedzibę i adres,
    3. cenę uwzględniająca podatki, oraz wszelkie dodatkowe koszty związane z zakupem,
    4. dostępne metody płatności za Towar, opcje dostawy oraz opis wytworzenia Produktu oraz procedury reklamacji.
    5. informacje na temat prawa Konsumenta do odstąpienia od Umowy lub jej rozwiązania,,
    6. informacje w jaki Sprzedawca gwarantuje, że opinie publikowane na stronie pochodzą od Konsumentów, którzy używali danego Produktu lub go zakupili..
  2. Informacje zawarte na portalu internetowym na którym mieści się Sklep Internetowy nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie mają za cel wspomóc Klienta w podjęciu decyzji o zawarciu Umowy ze Sprzedającym.
  3. Zamówienia od Klientów przyjmowane są:
    1. za pośrednictwem strony internetowej pod adresem https://sundayselection.pl/
    2. za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: info@sundayselection.pl
    3. telefonicznie pod numerem telefonu: 517 988 973 przez 5 dni w tygodniu (od wtorku do niedzieli), od godziny 8:00 do godziny 18:00. Klient po złożeniu Zamówienia otrzymuje e-mailem potwierdzenie, że Zamówienie zostało przyjęte
      w Sklepie.
  4. Zamówienie dokonane przez Klienta określa wybór Produktu o określonych cechach rodzajowych oraz jego ilości, wskazanie preferowanego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. W przypadku zdecydowania się przez Klienta na dokonanie Personalizacji, Zamówienie wskazuje sugestie Klienta, które pozwolą na dostosowanie Produktu do indywidualnych potrzeb Klienta.
  5. Sprzedawca wysyła do Klienta wiadomość e-maila zawierające zwrotne potwierdzenie złożenia Zamówienia wraz z załączonym na Trwałym Nośniku Regulaminem. Odebrane przez Klienta potwierdzenie złożenia Zamówienia (oferty kupna) ma charakter informacyjny, którego celem jest  potwierdzenie faktu złożenia przez Klienta oferty kupna.  Odebranie w. w. wiadomości nie  wywołuje skutku zawarcia Umowy sprzedaży.
  6. W celu zrealizowania Zamówienia przez Sprzedawcę, Klient musi spełnić następujące warunki::
    1. Podczas składania Zamówienia za pomocą portalu internetowego należy wypełnić formularz teleadresowy zgodnie z zaleceniami.
    2. podczas składania Zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mail lub telefonicznie należy wskazać następujące dane:
      • nazwę Produktu wraz z ich kodami,
      • kolor Produktu (w przypadku, gdy Produkt posiada więcej niż jedną wersje kolorystyczną),
      • ilość zamawianych Produktów,
      • pełne Dane Klienta niezbędne do wysyłki Produktu,
    3. w przypadku Personalizacji, należy ponadto – po zaakceptowaniu jej warunków – dostarczyć Sprzedawcy specyfikację, w tym poprzez:
      • wybór dostępnych wzorów graficznych,
      • przesłanie kombinacji liter, spacji i cyfr,
      • które, zgodnie z wolą Klienta, mają łącznie zostać umieszczone na Produkcie.
    4. Niezależnie od sposobu przyjęcia Zamówienia przez Klienta, dostępność Produktu oferowanego w Sklepie Internetowym, Sprzedawca informuje Klienta, przed złożeniem Zamówienia.
    5. W przypadku, gdy Zamówienie nie może być zrealizowane ze względu na brak dostępności Produktu lub niemożność wykonania Personalizacji, Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony, nie później niż w terminie 3 dni roboczych od złożenia Zamówienia.
      W takiej sytuacji, Sprzedawca zwróci Klientowi otrzymaną kwotę za Zamówienie, która zostanie zwrócona w ustalonym terminie. Klient ma także opcję zgodzenia się na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia, jeśli to możliwe lub na zakup innego Produktu, zamiast zwrotu środków.
  1. W przypadku Personalizacji, Sprzedawca może odmówić wykonania Produktu zgodnie
    z wymaganą specyfikacją Klienta, również w sytuacji, gdy ta specyfikacja narusza prawa osób trzecich, w tym prawa do znaku towarowego lub utworu, lub zawiera treści, które mogą być uważane za naruszające powszechnie obowiązujące normy..
  2. Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji w formie wiadomości zawierającej załącznik w formacie PDF. Ten załącznik zawiera informacje dotyczące obowiązków Sprzedawcy związanych z umową zawartą na odległość. Powyżej wspomniane wydarzenie stanowi moment zawarcie Umowy przez Strony.
  3. Sprzedawca wysyła potwierdzenie do Klienta na Trwałym nośniku bez zbędnej zwłoki po przyjęciu Zamówienia, najpóźniej do dnia dostarczenia Produktu.
  4. Sprzedawca przyjmuje Zamówienie do realizacji w przypadku:
    1. Zamówienia płatnego przy odbiorze – najpóźniej następnego dnia roboczego po przyjęciu zamówienia przez Klienta,
    2. Zamówienia płatnego przez jednego z pośredników płatności – po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy za złożone Zamówienie.
  5. Realizacja Zamówienia przez Sprzedawcę tj. przygotowanie Produktu do wysyłki oraz przekazanie przesyłki przewoźnikowi, odbywa się do 24 godzin licząc od dnia,
    o którym mowa w punkcie poprzednim, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 16:00. Zamówienia złożone przez Klienta w sobotę, niedzielę i święta lub poza godzinami działania Sklepu Internetowego są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.
    W przypadku Personalizacji, czas realizacji Zamówienia może zostać wydłużony, jednak nie dłużej niż do trzech dni roboczych.
  6. Do każdego przyjętego Zamówienia wystawiany zostaje przez Sprzedawcę dokument sprzedaży.), Dokument sprzedaży jest nadany przez Sprzedawcę wiadomością e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta. z adresu poczty elektronicznej: info@sundayselection.pl lub Klient ma możliwość wygenerowania faktury w swoim Koncie Klienta, przy czym druga z możliwości dotyczy tylko Użytkownika. Za datę wystawienia dokumentu sprzedaży uznaje się datę wydania Towaru firmie kurierskiej.

CENY PRODUKTÓW i PŁATNOŚCI

  1. Ceny Produktów oferowanych w Sklepie Internetowym wraz z wynagrodzeniem za Personalizację są wyrażone w walucie polskiej (PLN) i zawierają należny podatek od towarów i usług (VAT) [ceny brutto].
  2. Cena widniejąca przy Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta.
  3. W każdym przypadku obniżenia ceny za Produkt lub wynagrodzenia za Personalizację, obok informacji o obniżonej cenie lub wynagrodzeniu, Sprzedawca uwidacznia informację o najniższej cenie Produktu lub wynagrodzeniu za Personalizację jakie obowiązywały w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
    Jeżeli Produkt lub Personalizacja są oferowane w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie lub wynagrodzeniu, Sprzedawca uwidacznia informację o cenie Produktu lub wynagrodzeniu za Personalizację, które obowiązywały w okresie od dnia oferowania tego Produktu lub Personalizacji do dnia wprowadzenia obniżki.
  4. Klient może skorzystać z poniższych form płatności :
    1. przez pośredników płatności (Autopay), w tym przy wykorzystaniu:
    2. systemu płatności mobilnych BLIK,
    3. karty płatniczej (debetowej, kredytowej) Visa albo Mastercard
  1. Sprzedawca może wdrożyć inne niż wyżej wymienione, a równie bezpieczne, formy płatności, o czym Klient jest informowany na stronie Sklepu Internetowego.

DOSTAWA

    1. Sprzedawca prowadzi Dostawę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
    2. Sprzedawca informuje na stronie internetowej na której prowadzony jest Sklep Internetowy o szacowanym czasie dostawy.
    3. Sprzedawca, wraz z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia do realizacji, załącza informację, o sposobie oraz terminie realizacji Zamówienia..
    4. Produkt zostaje wysłany do Klienta w dniu złożenia Zamówienia, (usługa dotyczy Produktów z oznaczeniem ich wysyłki do 24h), może nastąpić, pod warunkiem:
      1. zamówienie zostanie złożone w dniu roboczym,
      2. wpłata zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym Sprzedawcy do godziny 12.00 albo Sprzedawca otrzyma informację o wysyłce Produktów za pobraniem do godziny 12.00.
    5. W przypadku złożenia Zamówienia na więcej niż jeden Produkt, o wysyłka Zamówionych Produktów jest realizowana po skompletowaniu całości Zamówienia.
    6. Czas oczekiwania na doręczenie przesyłki przez Dostawce wynosi od 1-2 dni roboczych liczonych od dnia przekazania przez Sprzedawcę Dostawcy przesyłki do wysłania.
    7. Dostawcą jest In post, Orlen paczka.
    8. Dostawa doręcza przesyłki do punktów odbioru oraz pod wskazane adresy dostawy, w dni robocze.
    9. W chwili nadania przesyłki Klient otrzymuje e-mailowo numer listu przewozowego przesyłki, na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej Dostawcy, do której adres widnieje w w.w. wiadomości e-mail.
    10. Koszt dostawy zamówionych Produktów do kwoty 450 zł ponosi w całości kupujący. Powyżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 0 zł i pokrywa go kupujący.
    11. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na koszt Kupującego.

ODBIÓR PRZESYŁKI PRZEZ KLIENTA

  1. W chwili odebrania Produktu wysłanego pod adres dostawy wybrany przez Klienta, należy sprawdzić na stan zewnętrzny przesyłki. W szczególności Klient powinien zwrócić uwagę na wystąpienie:
    • uszkodzeń mechanicznych,
    • zastrzeżeń co do stanu opakowania,
    • uwag odnośnie zabezpieczeń logistycznych (np. opakowanie Produktu jest uszkodzone, widoczne ślady otwierania, naruszono taśmę),
  2. W sytuacji, jeżeli Klient zauważy uwagi odnośnie do stanu zewnętrznego przesyłki wymienione w punkcie 1 niniejszego rozdziału zaleca się odmówić jej przyjęcia
    i niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę.
  3. Jeżeli Klient nie stwierdzi uwag odnośnie do stanu zewnętrznego przesyłki wymienione
    w punkcie 1 niniejszego rozdziału, Sprzedawca sugeruje zbadać zawartość przesyłki.
  4. W sytuacji, jeżeli Klient zauważy uwagi odnośnie do:
    • stanu technicznego,
    • stanu wizualnego
    • kompletności

odbieranego Produktu, zaleca się przygotowanie protokołu szkody. Protokół szkody należy porządzić na formularzu, którymi dysponować powinien dysponować kurier. W. .w kurier ma jednocześnie poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości..

  1. W przypadku jeżeli Klientem jest Konsument, sporządzenie protokołu szkody nie jest przesłanką konieczną do rozpatrzenia reklamacji.
  2. W przypadku, gdy kurier nie ma przy sobie takiego formularza, rozważyć należy umówienie się na spisanie protokołu w innym terminie. W Protokole rekomenduje się podanie: daty, godziny doręczenia, opisu uszkodzeń lub braków Produktu i opakowania. Podpisany protokół przesyłany jest do Sprzedawcy na adres do korespondencji: ZWROTY – Droga Męczenników Majdanka 53/86, 20-325 Lublin lub po zeskanowaniu na adres e-mail: info@sundayselection.pl. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji ze strony Konsumenta nie jest m.in. sporządzenie wskazanego protokołu.
  3. Powyższe zalecenia i rekomendacje mają na celu wyłącznie usprawnienie procedury dochodzenia roszczeń przez Klienta. Ich niedochowanie nie ma jednak żadnego wpływu na możliwość realizacji uprawnień przysługujących Klientowi w związku z wadami Produktów.

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie w terminie 14 dni licząc od dnia wydania Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osoby trzeciej innej niż przewoźnik, a jeśli Produkt dostarczany był partiami lub w częściach, od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
  2. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie ma zastosowania, w przypadkach, o których poucza Konsumenta Sprzedawca w wiadomości mailowej potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do realizacji.
  3. Oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy należy przekazać Sprzedawcy poprzez np.:
    • w formie pisma przesłanego na adres: Droga Męczenników Majdanka 53/86, 20-325 Lublin
    • pocztą elektroniczną na adres e-mail: info@sundayselection.pl
    • formularz online dostępnego w Sklepie Internetowym
    • telefonicznie pod numerem telefonu komórkowego: 517 988 973
    • skorzystanie ze wzoru formularza Odstąpienia od Umowy, będący załącznikiem do wiadomości potwierdzającej przyjęcie Zamówienia do realizacji..
  4. W celu usprawnienia procedury odstąpienia od Umowy zawartej na odległość zaleca się skorzystanie przez Konsumenta z możliwości opatrzenia przesyłki zawierającej zwracany Produkt w numer ZWR. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem kontaktu pod adresem info@sundayselection.pl. Numer ZWR należy wówczas umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Do przesyłki zaleca się dołączenie dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu zwracanego Produktu w Sklepie Internetowym lub jego kopii. Nieskorzystanie
    z ww. zalecenia przez Konsumenta nie będzie jednak miało żadnego negatywnego wpływu na jego prawo odstąpienia od Umowy.
  5. W razie skorzystania z prawa odstąpienia Umowa uważana jest za niezawartą. Strony są zwolnione z wszelkich zobowiązań, chyba że ustawa lub zgodny z nią Regulamin wyraźnie stanowią inaczej.
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza społeczno – gospodarcze przeznaczenie rzeczy.
  7. Konsument ma obowiązek niezwłocznie zwrócić Produkt Sprzedawcy, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy. W przypadku zgłoszenia przez Konsumenta chęci odstąpienia od Umowy, Sprzedawca po przyjęciu zgłoszenia, zleca firmie kurierskiej odbiór rzeczy będącej treścią Umowy. Konsumentowi wysyłana jest etykieta listu przewozowego, którą należy umieścić na paczce i przekazać kurierowi w dniu odbioru. W tym wypadku Konsument nie ponosi z tego tytułu kosztów transportu.
  8. Konsument, który odstąpił od Umowy, a następnie z własnej inicjatywy i na swój koszt odesłał Produkt, ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Sprzedawca nie zwraca kosztów transportu z tego tytułu.
  9. Zwracany przez Konsumenta Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.
  10. Sprzedawca zaleca, by Produkt został opakowany w oryginalne opakowanie. Nieskorzystanie z zalecenia przez Konsumenta nie będzie miało żadnego negatywnego wpływu na jego prawo do odstąpienia od Umowy. Zwrot Produktu należy dokonać na adres Sprzedawcy: ZWROTY – Droga Męczenników Majdanka 53/86, 20-325 Lublin.
  11. Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez niego oświadczenia Konsumenta o skorzystaniu z prawa odstąpienia, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów, jeżeli Konsument je poniósł. Sprzedawca dokonuje zwrotu Konsumentowi jedynie koszty najtańszego, zwykłego sposobu przesyłki dostępnego
    w ofercie Sprzedawcy.
  12. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu tego samego sposobu płatności, który został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie wskaże inną formę zwrotu środków. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem.

RĘKOJMIA. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ. PROCEDURA REKLAMACYJNA

  1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad i zgodny
    z Umową.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za zgodność Produktu z Umową zgodnie
    z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Względem pozostałych Klientów Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi, jeśli Towar ma wadę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji Konsumenta następuje w terminie 14 dni liczonych od dnia otrzymania zgłoszenia.
  4. Reklamacje dotyczące Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym należy składać:
    1. e-mailowo na adres: info@sundayselection.pl
    2. telefonicznie pod numerem telefonu: 517 988 973.
  5. Zgłoszenie wady przy wykorzystaniu wzoru formularza jw. Rekomenduje się dołączenie do zgłoszenia opisu wady Produktu oraz dokumentu (lub jego kopii) potwierdzającego dokonanie zakupu Produktu w Sklepie Internetowym..
  6. W celu usprawnienia procedury związanej z reklamacją Produktu z tytułu wad lub niezgodności z Umową sprzedaży, zaleca się skorzystanie przez Klienta z możliwości opatrzenia przesyłki zawierającej reklamowany Produkt numerem RMA (w widocznym miejscu).
    Numer ten można uzyskać drogą mailową pod adresem info@sundayselection.pl. Nieskorzystanie z zalecenia przez Konsumenta nie będzie miało żadnego negatywnego wpływu na jego prawa wynikające z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
  7. Gdy jest to niezbędne dla oceny istnienia wady, w miarę możliwości wraz ze zgłoszeniem reklamacji konieczne będzie dostarczenie Produktu na adres: Droga Męczenników Majdanka 53/86, 20-325 Lublin, z wyjątkiem opisanym w ust. 8 poniżej.
  8. Jeżeli Konsument żąda naprawy lub wymiany na nowy Produktu niezgodnego z Umową, wówczas zobowiązany jest udostępnić Sprzedawcy zakupiony Produkt, który Sprzedawca odbiera od Konsumenta na swój koszt.
  9. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru albo odpowiednio uprawnienia z tytułu niezgodności Towaru z Umową niezależnie od uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi czy z tytułu niezgodności Towaru z Umową. Informacja o przyznanej Klientowi gwarancji oraz treść jej warunków są zamieszczone na stronie internetowej pod linkiem, a także przekazywane Klientowi w wiadomości e-mail, informującej o przyjęciu Zamówienia do realizacji w formie klikanych (odsyłających do treści) ikon graficznych.
  10. Jednakże w razie wykonywania przez Klienta uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedawcy o wadzie Towaru. Termin biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.
  11. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi Konsument ma możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
      o rozstrzygniecie sporu wynikającego z zawartej Umowy sprzedaży,
    2. zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
      o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych działań należy ochrona konsumentów.

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013
z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), Konsument ma możliwość rozwiązania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy internetowej dostępnej na stronie http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. W Sklepie Internetowym przetwarzane są następujące dane osobowe:
    1. Klientów: imię, nazwisko, adres dostawy, e-mail, numer telefonu, firma, adres siedziby lub adres zamieszkania, NIP, numer rachunku bankowego, adres IP komputera, w stosownych przypadkach informacje dotyczące konta w tym nazwę Użytkownika, hasło, identyfikator,
    2. osób kontaktujących się ze Sprzedawcą przez formularz kontaktowy, Messenger lub formularz reklamacyjny: imię, nazwisko, firma, adres e-mail,
    3. użytkowników strony internetowej: adres IP, identyfikatory internetowe, dane pochodzące z plików cookie oraz znaczników pikselowych, dane dotyczące sytemu operacyjnego, dane dotyczące aktywności na stronie oraz preferencji osobistych oraz marketingowych.
  2. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz ochrony prywatności, w tym odnośnie do celów i podstaw prawnych przetwarzania zostały zamieszczone w Polityce prywatności (link:
  3. Zmiana Polityki prywatności nie stanowi zmiany Regulaminu.
  4. Administratorem danych osobowych o których mowa w ust. 1 powyżej, jest ELŻBIETA BARTOSZCZE z siedzibą w Lublinie, przy ul. Droga Męczenników Majdanka 53/86 , 20-325 Lublin, NIP: 9461356171
  5. Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  6. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy sprzedaży.
  7. Każda osoba, która przekazała Sprzedawcy swoje dane osobowe ma, w granicach określonych w przepisach prawa oraz w stosownym przypadku, następujące prawa:
    1. dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia swoich danych,
    2. w sytuacjach, gdy Sprzedawca przetwarza dane osobowe na podstawie zgody tej osoby – prawo do jej cofnięcia w każdym momencie, przy czym nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem,
    3. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych, gdy osoba ta uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO,
    4. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych opartego na prawnie uzasadnionym interesie Sprzedawcy.

Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zamieszczone w zakładce Polityka prywatności zamieszczonej na stronie Sklepu Internetowego. Zmiana Polityki prywatności nie stanowi zmiany Regulaminu, a każdy formularz związany z pozyskiwaniem danych osobowych Użytkownika posiada dedykowaną klauzulę informacyjną.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Postanowienia Regulaminu nie wyłączają i nie ograniczają żadnych praw Konsumenta, które przysługują mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W razie sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a obowiązującymi przepisami prawa przyznającymi Konsumentowi uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
  2. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów i Użytkowników w wersji elektronicznej na stronie Sklepu Internetowego sundayselection.pl w zakładce Regulamin.
  3. W przypadku konieczności zmiany Regulaminu wynikających ze zmiany formy płatności, sposobów i zasad dostawy, warunków zawierania umów, trybu postępowania reklamacyjnego, konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących postanowienia Regulaminu, zmian w zakresie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz innych postanowień, których zmiany wpływają na realizację zawartych umów, Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania Klienta o tym fakcie co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem obowiązywania zmian poprzez przesłanie zmienionego Regulaminu, drogą mailową do Użytkowników oraz ogłoszenie zmienionego regulaminu na stronie internetowej. W takiej sytuacji wprowadzone zmiany nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych przez Klienta przed dniem wejścia w życie przedmiotowych zmian, co oznacza, że do zawartych Umów oraz Umów wykonanych zastosowanie będzie miał Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia Umowy.
ZAMKNIJ

Kategorie produktów

Add to cart